سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشت در دشت هموار می روید و نه در سنگلاخ ؛ همین گونه حکمت در دل [امام کاظم علیه السلام]
آلبوم شخصی
درباره



آلبوم شخصی


یکتاواحید(احسان/هاوری)
زندگی کوتاه تر از آن است که مهربانی را به فردا بندازیم. متولد8م تیر 1358 در روستای ناچیت -شهرستان بوکان -آذربایجان غربی هستم. قد175 با وزن تقریبی 78کیلو وپوست گندمی. والدینم کردهستند. پدرم که 4م فروردین 1391 به رحمت ایزدی پیوستند ومادرنازنینم حوالی 80 سالی هستند. کارشناسی زبان وادبیات فارسی خونده م ونویسنده ومترجم انگلیسی هستم ومربی ورزش وعاشق دو وشنا وبدن سازی ورزمی وبخصوص دواستقامت وپیاده روی وکوه پیمایی هستم.آشنا با باغبانی کشاورزی رایانه فتوشاپ کورل درو دارای مدرک کارآفرینی کارور رایانه درجه2 ،گیاهان دارویی و درمان طبیعی ، نرم افزار حسابداری هلو و .. .. عاشق عاشقی ومهربوووویی ودوستی ورفاقت سالم وپاک وخوشمزه هستم واز بی بند وباری به شدت بیزارم. خدارو دوس دارم ودستاشو می بوسم و گله ودرد دلیامو با خودش می گم .. میونه مون بد نیس(لبخند): عاشقشم .. خدارو در چشم یه آهوی ناز ونور ماه وستاره ها وتبسم مادرم و عزیزم و در ترانه ی گنجیشا و لطافت شبنم می بینم .. زندگی برام مزرعه ی کشت خوبیا وخدمت ومهربوونیاس.. مشتاق یادگیری ام واز چیزای تازه وپویا خوشم میاد .. بیشتر افراد خونواده م اهل قلم ودل وفرهنگ وادب ومهربوووووووییی هستند وشناخته شده وامین مردمن .. سعی کرده م همیشه خودمو عاشق وسالم واهلی تربیت کنم وبه هیچ گروه وحزب وعقیده ای خاص وابسته نیستم ومسلمونم وسنی مذهب اما از میون خیلی از مذاهب وعقاید دیگه دوستای صمیمی ونازنینی دارم وخودم صرفا به اسلام معتقدم بدون مذهب وحزب وشخص.. عاشق طبیعت ومناظر ناز آفرینش خدای خوب ومهربونم هستم وخدارو از صمیم دلم می پرستمش وبزرگ میشم ورشد می کنم وقتی با او راز ونیاز می کنم وبعداز نیت واستخاره وتکیه وتلاش کارهامو وقتی به او می سپارم .. عاشق ایرانم وتموم مردمشو با هر رنگ وزبان وفرهنگ ناز وسالمی که دارن ستایش می کنم وتحسین می کنم تموم انسان های خوب وخیرخواه وزیبا اندیش ودوست رو. عاشق تموم دنیا وآفرینشم وبرای همه خوبی وخوشبختی ولذت معنوی وابدی می خوام.. آغاز کسی هستم که پایان منه .. من در این وبلاگ سایر عقایدمو در مورد زندگی زناشویی می نویسم: http://daneshezendegi.parsiblog.com/ اینجام از زادگاهم ناچیت : http://nachitonline.mihanblog.com/
پیوندها

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط یکتاواحید(احسان/هاوری) 94/5/25:: 12:25 صبح     |     () نظر